2012. szeptember 5., szerda

Második - nyelvlecke ingyen

Éppen iszonyat lelkiismeret furdalásom volt, mert az egész délelőttöt azzal töltöttem, hogy jártam az outlet boltokat Metzingenben, ahelyett, hogy németül tanultam volna. Hiába nem adatott meg az a luxus 5 éve, hogy enyém egy egész délelőtt! :) Most legalább jól elcseszhettem semmittevésre. Meg bambulásra, igen még a színes kirakatok is igen kielégítően hatottak a lelki állapotomra. Igaz jól eltévedtem, de nem vagyok egy gps, de még azt sem tudom, hogy melyik a jobb és bal kezem, csak kis gondolkodás után tudom megmondani a helyes választ. 

Lényeg, persze, hogy siettem, siettem az oviba, mert itt fél 1-ig lehet csak a gyerek, Vendi is csak azért 5-ig, mert jövőre iskola és engedélyezték, hogy egész napos legyen. Szóval sietek lányomért, leparkoltam, oda ahová nem lehetett, de már más anyát is láttam ott parkolni, akkor lehet. Mentünk volna haza, amikor beletoltattam az mögöttem, az utcán párhuzamosan álló autóba. Komolyan nem láttam, ilyen hülyét, tiszta barom vagyok, legszívesebben a falba vertem volna a fejemet. 

Persze, hogy nem találtam meg a tulajdonost, kérdezősködtem, először magamba fogalmaztam a gerhört igét, vagy mit, hogy azt hogy is mondjuk?! Meg voltam elégedve magammal, majdnem helyes nyelvtanilag :) Aztán férj mondta, hogy ha nem találom hívjam a rendőrséget, éljen, mély víz! 
Bajod volt, hogy nem használtad egész nap a németet, na jó egyszer megkérdeztem, hogy a férjemnek elég lenne-e az XL, sajnos nemleges választ kaptam. Szóval felhívtam a 112, aztán átkapcsolt a helyi rendőrségre. Elmondtam mi van, úgy ahogy, megértettük egymást. Küldték a kocsit, persze nem azonnal, de fél órán belül ott volt.

Amilyen ökör vagyok, nem volt nálam jogsi, persze ha nálam lett volna, akkor látják, hogy le van járva, új már az okmányirodában, de későn csináltattuk meg és nem tudtuk elhozni kiutazás előtt. Odaadtam a személyimet az is lejárt! :DD Hogy én mekkora hülye vagyok!

Mondtam nekik minden iratom otthon van, ha gondolják jöjjenek velem!
Nem kellett nő nagyon rendes volt, hochdeutschban nyomta. Mondta nem büntet meg. Valahogy nem volt az az érzésem mellettük, hogy egy bűnös pondró vagyok, aki biztosan valami rosszban sántikál! 

Szegény lányom meg tökre kiakadt, amikor megjöttek a rendőrök, mert előtte vázoltam, hogy anya rosszat tett és most büntetést fog érte kapni (kedvenc mondásom, aki rosszat tett vállalja érte a felelősséget -szegény gyerekeim :). Trudi meglátta a rendőrkocsit, elkezdett visítani, hogy Ne anya, ne vigyenek el :)) Szegénykém, azért csak megnyugodott! Már csak nekem kellene :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése